::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

غرور...

بچه که بودم تا آلان که مثلا بزرگ شدم یه شعر بود همیشه گوش می دادم فقط زمانی که تنها می شدم میومد می گفت .:

چرا وقتی که آدما تنها میشه غم و غصش قدر یک دنیا میشه! میره یک گوشه پنهون میشنه اونجا رو مثل یه زندون می بینه!

هر وقت تنها شدم قدر عشق و دونستم واقعا تو این زمونه هیچ کسی یار کسی نیست جز خود آدما ، امروز داشتم به این فکر می کردم که واقعا چرا من نمی تونم تنها زندگی کنم . راستش اخلاق دیگران رو من تاثیر جالبی نگذاشته ، تو این زمین که فقط آدمای خاکی توشون زندگی می کنن بعضی ها یه سری شغل دارند یه شغل برام جالب بود اونم این که بعضی دیگه کارشون شده عشق به بازی بگیرند و از این یار به یار دیگری بند این مسائله برام پوچ و بی دلیل من هیچ وقت نخواستم عشق و فراموش کنم یا بخوام باهاش بجنگم خسته که شدم از این دنیا نه بلکه از موجودات بی رحم خاکی ! یکی از سخت ترین کارهائی که تو زندگیم دیدم و تجربه کردم مبارزه با غرور ... غرور رو نمیشه رها کرد بخاطر عشق بارها غرور رو زیر پا گذاشتم و چوبشو خوردم . اما می دونم روزی میرسه و این ضعف و کنار می ذارم و اون روز من خوشبخترین مرد روی زمینم چون دیگه هیچ کس شغل عاشق کشی شو به رخ من نمی کشه!!!

نشد

نشد یه قصری بسازم پنجره هاش آبی باشه

 

                                                   من باشم  اون باشه  یک شب مهتابی باشه

 

نشد یه جا بمونه آخر بشه مال خودم                         

                                                    

                                      حتی یه بار یادش نموند ماه روز تولدم

 

با همه التماس  من نشد دیگه نره سفر 

                                             

                                      شعرام به جز اون رو هر دیوونه ای گذاشت اثر

 

نشد برم بغل بغل واسش شقایق بچینم

                                                     

                                               نه اینکه من نخوام برم نذاشت گلا رو ببینم

 

نشد همه دعا کنند همیشه اون باشه پیشم

                                                   

                                          یکی می گفت  خواب دیده که اون گفته عاشقش می شم اما نشد

 

اما نشد قسمت ما یه لحظه روشن خوش

                                                     

 

                                                     پیغام واسش فرستادم بیا بازم منوبکش

 

 

نشد که   نشکنه بازم این چینی شکستنی

                                            

 

                                            هیچ جای دنیا ندیدیم  عجب دنیای روشنی

 

باور نکرد یه مهرشو به صدتا دریا نمی دم

                                                  

                                                 

                                                 یه تار مو خواستم نداد گفت به تو دنیا نمی دم

 

راست می گه هرچی اون می گه من کجا دیوونگی

 

                                                 

 

                                                  چه جور به حرفش گوش کنم اون گفت بچسب به زندگی

 

خلاصه که  آخر نشد ما گل سرخو بو کنیم

 

                                                  

 

                                               اون گفت برو که بتونیم خوب حفظ آبرو کنیم

 

نشد یه بار هم برسم به آرزوهای محال

 

                                       

 

                                       یه خاطره مونده برام با یه سبد میوه کال

 

نشد منم  واسه یه بار  به آرزوهام برسم

 

                                         

 

                                              گذشته کار از کارمون دیر شده به خدا قسم

 

 

نشد به موقعه این کویر ابری شه بارون بگبره

 

                                               

 

                                        نشد خودش آیینه که هست بیاد شمعدون بگیره

 

 

 

نشد   بپاشم  زیر پاش عطر گل محمدی

 

                                               نشد بهم جواب بده  حتی بهم بگه بدی

 

 

نشد دوست دارم بگه به من که نه   به دیگری

 

                                         نشد یه بار رد نشه از روی شعرام سر سری

 

نشد یه کاری بکنه که  بدونم دوستم داره

 

                                              آتیش گرفتم  یه بار نگام نکرد  بگه آره

 

نشد یه بار حرف بزنه نذاره پای سرنوشت

 

                                               نشد یه شب نگم خدا الهی بره بهشت

 

 

نشد شبی یه بارواسش یه فال حافظ نگیرم

 

                                                    نشد تو رویاهام براش روزی هزار با نمیرم

 

نشد برم نشد نره نشد بخواد نشد بیاد 

 

                                                     نشد ولی شاید بشه واسم دعا کنید زیاد

 

                 

 

                 از شما پنهون نکنم یه حرفایی بهم زده گفته همین روزا میاد اما هنوز نیومده

 

                    قصه داره تموم می شه  فقط واسم دعا کنید اول خدا بعد هم  شما ...........