::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

برگ پائیز

من برگ پائیزی هستم که از طوفان هم نمی هراسم

خنده دار ترین لحضه زندگی ان زمانی است که حس کنی دیگر نمی توانی بخندی

درک جالبی خواهد داشت که بدانی عاشق بودن فقط افسانه نیست

سوژه در ذهنم نمی آید که بنویسم گفتم برگ پائیز را بهانه کنم

پائیز دگر تموم شد آلان فقط فصل بهار است که برای من باقی مانده است

از اینکه دیگر عشقی به من خیانت نمی کند خسته ام!

دلم برای دروغ گفتن تنگ شده

وای که این انسان عجب موجود عجیبی است

می خندم . می خندم . می خندم

و از طوفان هم نمی هراسم

سلام مرا به همه برسان!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
parimah جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ب.ظ

khodet neveshty ya copy hast??!!! KHOSHEMAN AMAD

[ بدون نام ] شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.rzaya02m.LXB.ir

سلام بابادمت گرم خیلی معرکه بود من خودم شعرسپید میگم کلی باکارات حال کردم..یه وب دارم که توش معمولا شعرنو میزارم دوسداشتی برو...(نقاش غروب)شرمنده منهنوزنتونستم لینکت کنم اگه خواستی بلینکم..

sayeh دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ http://shade.loxblog.com

nevashtehat fogholadast

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد