::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

روزهای متغیر

چندوقتی است انگار من چندین ذهن دارم در این چند ماه شخصیت های مختلفی را در خود میبینم و خود بودنم یادم رفته است ، حتی نوشتن هم دیگر مانند قبل نیست از کلماتی جدید برای تعریف خواسته هایم استفاده می کنم ، خواسته هایی که  مانند قبل نیست . همه چیز در من در حال تکامل است انقدر خدایان را نزدیک خود می بینم که آنها را به انسان ها شباهت میدهم و این شک مرا نسبت به بعضی چیز ها عمیق تر کرده است.  و تنها فرقش با دیروز این است که اگر خدایی همچون انسان در این نزدیکی هاست من قبولش کردم و دگر از اینکه کیست دست برداشتم زیرا نیکی می ماند از او و بدی ها را حتما خود انجام میدهم ، و افسوس این را می خورم که چرا تا دیروز مانند امروز نبودم و مرتب  به دنبال دلیل هایی میگشتم که به من ارتباطی نداشتند . در نوشتن ضعف دارم و این را از نحوه نوشتن این مطلب می فهمم .
نظرات 2 + ارسال نظر
mir دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.archer982.loxtarin.com

دوباره سلام
چرا دیگه مطلب نمیگذاری؟
گفتم یه کم شاد بنویس نه اینکه مطالبت بروز نکی.
همینجوری سر زدم ببینم وبلاگت چجوریاست دیدم چیزی تغییر نکرده
مگه رفتی عراق با دعشی ها بجنگی !!!!
آسمان همیشه سیاه و تاریک است ، این خورشید امید است که بر ظلمت می تابد و روشنایی به ارمغان می آورد

سربزن یه نظری به وبلاگم بده

ALI دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:47 ب.ظ http://fireofloveone.blogfa.com/

سلام
وبلاگ بسیار خوبی داری
خیلی خیلی خوشم اومد
مطلب هات بسیار زیبا و دلنشینند
به ما هم سر بزن
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد