::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

در ذهن من چه می گذرد


همه این روزها از دست من نارحت اند . حق دارند کمی خسته بودم خسته ذهنی .... در ذهنم پر از اتفاقاتی است که باید به پایان برسد . دوست دارم شما به ذهن من بروید .البته مرحله اول ذهنم امیدوارم درکم کنید.

نمایش تصویر با سایز اصلی


نظرات 5 + ارسال نظر
njmh چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

این جوابها اصلا برای سوالها کفایت نمیکند -
در این روزهای قطعی بی بروبرگرد-
انگار قرار نیست تمام شود سردرگمی عظیمی که نامش “زندگی کردن” است

نگین چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.neginsky.blogsky.com

تو قسمت دنیازشته نوشتی بهم فقر میفروشن!منظورت فخر بوده میدونم درستش کن.
جالب بود که دو طرف احساسی بود!
یعنی توش یکی از گزینه های احساسی بود
امیدوارم بتونی به یه چیزی برسی!
خیلی خوشحال شدم .همیشه دوست داشتم بدونم داری به چی فکر میکنی..همین تو ذهنت چیه.
موفق باشی.به قول خودت دنبال چرا نگرد..تصمیم نگیر انتخابم نکن.همین!

نگین چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ

اون گوشه سمت چپ..ترجمه ی شعر بود دیگه نه؟
فینگلیش نوشته بودی رو میگم.
خیلی قشنگ و جالب بود حتما خیل روش کار کردی..
خیلی هم خوب کار کردی.عالی بود آفرین.
جواب سوالامو گرفتم

Behnam یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ http://farhadi.blogsky.com

سلام
خیلی خیلی از آشنایی با شما خوشحالم.
راستش نتونستم بنویسم "سلام دوست عزیز"
نمیدونستم شما منو به عنوان یه دوست می پذیرید یا خیر؟
بدون اغراق میگم : اولین وبلاگی بود که بینهایت و از ته دل خوشم اومد.
کارتون 20،دمتون گرم...
راستش من هر از گاهی شعر میگم،ترجمه هم میکنم ولی راستش خیلی دلم میخواست یکی که خودش شاعر یا نویسنده اس کارهای منو نقد کنه.
خیلی دلم میخواد این وبلاگ منم ببینید.
www.digression.blogsky.com
من ای دی مو براتون میزارم اگه امکان داره شما هم ای دی تونو بدید با هم بحث کنیم.
it.behnam
موفق باشید
--------------------
دوستدار شما
بهنام فرهادی

اردشیر بابکان یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.avestaariyo.blogfa.com

درود
ای بزرگوار من در وبلاگم درباره ۲دیدگاه دوگانگی اخلاقی و دوگانگی آفرینشی در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطالب را بخوانید و با دیدگاه خود آن را کامل کنید.
10مهر روز جشن ایرانی مهرگان را گرامی بداریم.
با تشکر از شما دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد