::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

گل دشت...

امشب به خیالم احساس را با تور ماهیگیری گرفتم ام . تصاویری از تجربه دیروز همچون خیال امروز می روند ُ، تا فردا را مثل دیروز تکرار کنند ، و منطق نمی تواند احساس را کنترل کند زیرا احساس چشمه جوشانی است که از دل سنگ سخت سرچشمه می گیرد.

چه کنم اینبار ؟.....

این گناه من نیست آدمها دروغ پیشه اند ،

به من چه دروغ دختری هوسران......

به من چه عشق دو حرفی .......

فردا ی مهم من چه ارزش دارد اگر احساس مهمم را امروز نکنم شاد؟ این سوالی است که جوابش تکرار گذشته است.  نتوانی صداقت را بر احساس دور کنی نتوانی امروز را فدای فردا کنی فردای ما از امروزمان دستور می گیرد.

نه آنقدر سنگ صفت نشدم که  روزم را به خودم تلخ کنم . پس می بویمت ای گل زیبا تو نیز مانند دیگران همانند من نیستی تو زیبائی و رویائی و پر از امید چگونه تنها توقع تو از زندگی را نپذیرم؟

ان هم چه توقعی !  بوی خوب عطر های اشکهای باران را بر مشامم فوارانی کنی!

نه نتوانم تنها گل این دشت سبز را نبویم می دانم شاید عمر نکنی قدر من اما همین قدر که در این دشت  بزرگ در دیار خرداد شاد ماندی بوئیدنت وظیفه ایست که بارها می بایست تکرار کنم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://neginsky.blogsky.com

قشنگ بود...خوبه که امروزتو داری...و ای کاش از ندانسته ها نمیگفتی!!!

خودش جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ

خودم یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

جیگری دیگه

خودم یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

عجب قیا فه ای کرده خودش

نگین یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

این بار ۲۰ دارم میخونمش نوشتت به ادم روحیه میده...خیلی قشنگ نوشتی..
بوی خوب عطرهای اشکهای باران
اوناشم به قول تو...به من چه!
امروز رو درمیابیم

نگین یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

به خاطر اون نظرت خیلی ممنونم..اول بهم بر خورد اما تکونم داد...مرسی مرسی مرسی..هر چقدر تشکر کنم کمه..دمت گرممم.خیلی ماهی..من خوشحالترینم..خیلی اون حرفتو خوندک نظرتو میگم..از تموم جوانب از تموم فکرا از تموم برداشتها بهش نگاه کردم و فهمیدم چی نوشتی..ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد