::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

ایستادن

این چند وقت خیلی فکر کردم باز هم مثل همیشه نخوابیدم به قول آلن گینز برگ "بهترین مغزهای نسل‌ام رو دیدم که با جنون  تباه شدند، تشنه‌ی عریانی دیوانه‌وار، صبح ِ سحر خودشونو کشون‌کشون می‌رسوندن به خیابون کاکاسیاها  به دنبال یه چیزی که بزنن تو رگ،نشئه‌گان فرشته‌خوی مشتاق سیر ملکوتی با دینام پرستاره‌ی ماشین شب" 
می خواستم فقط این جملشو بگم  "با جنون تباه شدم "ولی هرقت اسمش میاد نمی تونم همشو نگم ....
می خوام  دیگه فکر نکنم می خوام دیگه بدی ها برام مهم نباشه . من سالها زندگیمی صرف این کردم که به آدم ها بگم بدی نکنید . اما باور کنید نمیشه! آدم ها عوض نمیشن از آلان به بعد فقط یه چیز می خواهم ان هم  اثبات ممکنی است  که در ذهن شما غیر ممکن شده . این موضوع فقط یک جمله است "می توان در میان بدها زندگی کرد و خوب ماند..."
جز خاطره ای از ادامه زندگیم برای فرزندان فردا چیزی نمی خواهم قضاوت از آن کسانی باشد که زندگی را خوب و یا بد  می خواهند بینند.

یکم از خودم بگم اولین فیلنامه کوتاهمو با نام " او تنها نیست " بعد از 1 سال تموم کردم و فردی نازنین با استقبالی گرم حاظر به ساخت آن در خارج از کشور شد . این داستان برگرفته از کلمه تنهائی است سعی کردم به هر شکلی که ممکن است مخاطب را در شکی واقعی ببرم شکی که در آخر فیلم خواهد دید که هیچگاه تنها نیست .

او تنها نیست فقط یک بازیگر دارد بازیگری تنها در اتاقی سفید که پروانه ای  رویائی اورا از تنهائی نجات داده اما انسانها تنها بودن را نبود انسانی در این کره خاکی می دانند و یا همنیشنی  که باچشمانش سیبی زرد و گاهی قرمز به او بدهد .

کاور فیلم هم توسط خودم طراحی شد. گرچه تخصصم نبود و در کار دیگری دخالت کردم اما تنهائی آدم و متخصص هم می کند.




اما از شعرو دکلمه چه خبر؟

 راستش شاعر بودن کار سختی است . هنوز که شاعر نشدم گاهی به خودم جرات می دهم و قلم را حرکت می دم  تا یکی از هزاران درد زندگی را در قالب جمله ای بگم که خواننده ام را به فکر ببرد . با این حال  یکی از شعر های نوشته شده  ارزش دکلمه را دارد . که بزودی به کمک دوست خوبم " پاشا " آهنگسازی خواهد شد.


یه موضوع دیگری هم در مورد بعضی از نظرات شما دوستان خوبم هم بود .من هیچ نظری را پاک نمی کنم همه را می خوانم و در این دنیای مجازی به همه نشان می دهم اما خواهش می کنم بعضی مسائل که قانونی در جهت بحث آن بین من و شما وجود ندارد مطرح نکنید. زندگی من مانند بازی پوکر برای همه معلوم است به کسی متعهد نخواهم شد که بعد ها مجبور به عدم انجام تعهدم شوم "من تنهائی خودم را دوست دارم و هیچ وقت نیز تنها نیستم"

  • به امید روزی که به قولی که امروز به خودم وشما دادم عمل کنم تا شما با افتخار از قول من برای فرزندان فردا سخن بگوئید...
بهزاد منفرد
نظرات 12 + ارسال نظر
بابک خرم دین جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.ashtaad.persianblog.ir

درود:
من در وبلاگم در باره آزادی انتخاب در دین زرتشت و جبر در برخی از ادیان دیکر نوشتم لطفا" آن مطالب را بخوانید و بگویید به نظر شما کدام اعتقاد درست است
باتشکر [گل]

sinatheory جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ http://zaaghaart.wordpress.com

keep it up
but lable sux anyway

njmh جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ http://lonely.blogfa

تنهایی نداشتن نیست
تنهایی تو ذات آدمهاست

ضمن اینکه تبریک میگم بابت همه فعالیتهایی که داری ( من یکیو که تحت تاثیر قرار داد )

ممنون که بهم سر زدی!

آرزو شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://arezuvafaryadhash.blogsky.com

طرح فیلمنامت جالب ... امیدوارم خوب اجرا شه به نظر متن جالبیه...
راستی مرسی سر زدی...:)

کوریون یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

همین طور هول هولکی و تند تند خوندمت ، اول این که لوگوی بلاگت همون نقطه اس؟ خیلی ایده ی نازی بود!
بعدش هم ی فضولی ، یه فنجون چای رو بنویس ، اسمت رو بذار واسه شرح وبلاگت ، از همینی هم که هست ،معرکه تر میشی بهزاد ..
-
امشب اصلا فرصتپای نت موندنندارم ، اگه یادت بود بیا یه بار دیگه یادم بنداز مث آدم بخونم ات
-
تصدقت

... یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام...عالی بود.......امیدوارم پروانه تنهاییت نمیره....من خیلی وقته دارم دنبالش میگردم....موفق باشین

... یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ

یه سوال برام پیش اومد این عکس کیه؟

حسین رضایی یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://rezaei307.blogsky.com

سلام دوست عزیز
آقا ممنون که به وبلاگ چشم لینک شما رو میزارم
موفق باشی

کوریون سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

لینک شدی رفتی قاتی لوتی ها
-
تصدقت

.... چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ http://neginsky.blogsky.com

. وقتی که دیگر نبود ،
من به بودنش نیازمند شدم.
وقتی که دیگر رفت ،
من در انتظار آمدنش نشستم.

وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد ،
من او را دوست داشتم.
وقتی که او تمام کرد ،
من شروع کردم .
وقتی او تمام شد ،
من آغاز شدم .
و چه سخت است تنها متولد شدن ،
مثل تنها زندگی کردن
مثل تنها مردن


وچه بدبختی آزار دهنده ایست تنها خوشبخت بودن....بودنی که سخت تر از کویر است...
.
.
. وگاه چقدر زود دیر میشود!!

Hasna شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ http://hasna021atishpare.blogfa.com

آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند

آدمک خر نشوی گریه کنی
کل دنیا سرابست بخند

آن خدایی که بزرگش خواندی
مثل تو تنهاست بخند



عزیزم مثه همیشه تکی....

منم فیلمتو میخوام.....

مرضیه چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام باز هم مثل همیشه جالب و تاثیرگذار بود. به امید موفقیت شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد