::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

من در عجبم!

انسان موجود پیچیده ایست هیچ وقت هیچ کدام از این جانوران دو پا قابل ژیش بینی نیستند . 

 

من بر عکس بعضی از این آدمها نمی خوام کسی از ن برنجه این نوشته خطاب به فردی است که برای بدست آوردن شخصی سخت در تلاش است و یک پروژه احساسی بسیار دقیقی را آغاز نموده شاید نگین جاودنه بشی در حلقه ای از خوبی اما انگشتان من لیاقت  این انگشتر را ندارد تو معنای واقعی عشق را خوب می دانی اما به یاد داشته باش در مسیری که در حال طی کردن آن هستی من فقط یک وسیله ام تو اکنون چیزی که به دنبالش بودی را در اختیار داری حتی اگر انگشتر را دستش نکنی! 

 

هیچگاه در زندگیم جلوی انسان هائی که احساسی در مورد من در زندگیشان بوجود آمد بی احترامی نکردم و تصمیم به عوض کردن راه آنها نیز نکردم و درباره تو نیز چنین خواهم کرد . عاشق باش زیرا تو عشق را لمس کردی بی آنکه عشقی در کار باشد تو ذهنت را تا بی کرانی از پاکی رها کردی این به من ثابت شد . 

 

به تو تبریک می گم  تو موفق شدی اما فراموش نکن هیچ فردی در این دنیا نتونسته من و برای خودش داشته باشه زیرا من نوعی دیگر زندگی را شناختم و به آن ادامه خواهم داد. 

 

موفق باشی احساس پاک من ....

نظرات 4 + ارسال نظر
نگین شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ http://negin-ashegh.blogsky.com

پروژه؟نه بهزاد!
من اینکارها رو نمیکنم تا به دستت بیارم یا مال من شی..
معتقدم دوست داشتنه کسی که دوستش داری...نیازی به حضورش در زنگیم نیست.تو شاید بتونی جسمت رو...ارزوی دیدینت رو ازم بگیری...اما هرگز نمیتونی احساسی که بهت دارم رو حتی ذره ای کم رنگ کنی.....
همه اول می بینن...می خوابن...لمس میکنن وبعد عاشق میشوند
اما من عاشق میشم تا اگر روزی سرنوشت در یک تقاطغ راهمان را یکی کرد...یا فقط بهم برخوردیم...عاشقانه نگاهت کنم
شعار من این است...اول عاشق شو...بعد ببین
اونوقته که همه چی زیبا میشه.

نگین شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ http://negin-ashegh.blogsky.com

کارای من نیست۱کار دلمه..میخواد یه چوری خودشو آروم کنه!
توی پست خودم هم خواهم زد من هرگز نمیخواهم بهزاد را باری خودم داشته باشم...من خودم را نمیتوانم داشته باشم چه برسه به کسه دیگه
برو برای خودت و راهت...
من همینجا هستم برای خودم دلم و احساسم
حتی اگه به خواستگاریم هم بیای جواب من نه است!
ازدواج زشتترین راه ابراز عشق است.
هیچ گاه نمیخواهم برای من شوی
امیدوارم متوجه حرفام بشی..
من از جنس این دنیا نیستم
احساسم هم از جنس احساس و عشقی که تو ذهنت تعریف کردی نیست..
احساس من به زبان شما میشه عشق!
کلمه ا در خورش پیدا نکردم وگرنه عشق را وسط نمیاوردم!
برای خودت باش

[ بدون نام ] یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

هیچگاه در زندگیم جلوی انسان هائی که احساسی در مورد من در زندگیشان بوجود آمد بی احترامی نکردم
و این بزرگترین دروغی بود که گفتی..
دیدی بهزاد/
دیدی توام دروغ میگی؟؟؟؟!
کردی تو به من بی احترامی کردی سال ۸۸ اردیبهشت ۸۸ بهت گفتم عاشقتم تو گفتی برو گمشو گفتی ولم کن گفتی دست از سرم بردار گفتی از دختری که خودشو وا بده بدم میاد...
من اونموقع معنیه وا بده رو نمیدنستم
ازت پرسیدم یعنی چی؟تو به من گفتی خاک تو سرت کنن تو چه احمقی هستی که نمیدونی وابده یعنی چی..
تا اونموقع هیچ سکسی نکرده بودم
در آخر هم بهت گفتم ولی من تو رو دوستدارم و فراموشت نمیکنم تو به من گفتی برو هر گهی دلت میخواد بخور اینا بی احترامی نبود؟
اما بعد از ۱ سال حتی ازم عذر خواهی نکردی...
من به جون مادرم قسم میخورم که این مکالمه بینما رد وبدل شد۱
میبینی؟ولی من هنوز هستم.
اینبار بی احترامی رو نمیپذیرم
هیچ کس حق توهین به من رو ندراه!
سعی کن همونی که هستی رو به بقیه نشون بدی نه اونی که میخوای باشی
اینقدرم من من نکن!
خوذتو یه فرشته معصومو دل پاک کردی ولی ...
مهم نیست بهزاد
من اینقدر منتظر میمونم تا توهم احساسی نسبت به من پیدا کنی
موفق باشی پروژه ی من!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

دوستای بهزاد منفرد!! بهزاد منفرد با من هیچکاری نداشته و نداره!
یه وقت فکر نامربوط راجع به آقا بهزاد نکنین!اون همونیه که به شماها گفته!
یه شخصیت فوق العاده!!!!!!!!!!!!!
بزرگه بزرگه..
ما را با بزرگان چه کار است؟!۱
هه!
ولی میدونین آدم خوبه جوری باشه که همه ازش به بزرگی یاد کنن!نه اینکه بخواد به زور تو مخمون که آقا یا خانوم بنده یه شخصیتم واسه خودم.....و این حرفا.
منم در عجبم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد