::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

فرار از سرنوشت بی فایده است

خوب دیگه با هرکسی در این دنیا د افتادم پیروز شدم غیر از سرنوشت ...

سرنوشت همیشه پیروز است و اینبار باعث شد تا من به سفری دوساله برم که در آنجا خیری از وبلاگ نویسی و تویت کردن نیست... اما بعد از ۲ سال برمی گردم!

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

به کجا برمیگردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاش بعد از این ۲ سال برمیگشتی به دوران قشنگ زندگیه من که تو بودی با یه عالمه حرفای قشنگ....من فقط صداتو داشتم
اما.... عاشقت شدم و به خودم میبالم
اینو چند روز پیش ازم پرسیدی گفتم نه!نیستم اما دلم میلرزید داشت فریاد میزد ..نگین تو عاشقی... اشک تو چشمام جمع بود اونموقع که بهت گفتم عاشق نیستم.....
بهزاد برگرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد