::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

Bella Ciao

سلام  چند وقتی بود که در مسافرت بودم و در سفری که بودم وبلاگ نویسی معنای خوبی نداشت  اما حالا برگشتم و وبلاگم درست مانند قبل بروز خواهد شد .


در این مدت با خبر شدم آلبوم دکلمه ای که در حال ساختش بودم به دست عده ای در اینترنت پخش شده اولش ناراحت شدم اما استقبال شما از این البوم باعث شد که از افرادی که پخش غیر قانونی دکلمه را به عهده گرفته بودن تشکر کنم .


او پست امروز هم تموم شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
میهن پرست چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام.
اگر ایران را دوست داری توجه کن:
یه اعتراض نامه ای ایجاد کردیم برای مخالفت با سرود ملی ایران چرا که هیچ چیزی به نام ملیت در این یافت نمی شه. ما برای جمع آوری امضا ها از سراسر ایران و رسیدن به حد نصاب 2 میلیون امضا شدیداً به امضای شما و امضای بازدید کنندگان شما نیاز مندیم.
پس لطفا برای سرافراز ایران ابتدا خودت امضا کن و بعدش سعی کن این کار را در وبلاگت تبلیغ کنی تا بازدید کنندگان شما هم امضا کنند.

برای ایران

لینک صفحه امضای اعتراض نامه:
http://www.petitiononline.com/IRAN99/petition.html

دریافت کد بنر و کد لوگو مربوط برایت بلیغ تو وبلاگت:
http://persian-pic.blogsky.com/1388/09/11/post-141/

هر امضا یک گام از دو میلیون گام، منتظرتان هستیم

نگین پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ب.ظ

در خیابان بودند.دست در دست هم رو به سوی دریا.. که ناگهان درخت سیب زرد لحظه ای شد پیدا دخترک می خندید پسرک جست و دوید....شاخه ای به زیر پایش لغزید... ناگهان خورد زمین خونی از دست پسر جاری شد سیب زرد پسرک قرمز شد اما افسوس دخترک هیچ ندید ناگهان فریاد زد.......سیب قرمز چیدی ؟؟!! تو که میدانستی عاشق سیب زرد بودم من.پسرک نگاهی کرد و خواست بگوید حقیقت را..اما دخترک بی اعتنا به پسرک از آنجا رفت.......پسرک ماند و با یک حسرت ناممکن...رو به سوی آسمان به خدا فریاد زد .....خدایا خون دست من اگر بیرنگ بود.و...دخترک میماند
.._(سیب زرد از بهزادم)

نازنین چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ق.ظ http://ghorobenazanin.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممممممم
خسته نباشی
وبلک قشنگی داری تبریک میگم
موفق باشی
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد