::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

خنده دارترین!

وقتی داری خاطرات می نویسی فقط به موضوع جدائی فکر نکن نویسنده زندگی برای محبوب شدن در میان مردم هم که شده آخر داستان را زیبا تموم می کنه! حتی مترسک ها هم در زندگی شما دلیلی دارند برای بودن! پلان به پلان زندگی رو دوست دارم برای بازیگری بی طاقتم چون من با حقیقت دیالوگ های زندگی را به خورد کاغذ های سفید دفترم میدم! نه از سیاست نه از انتقاد نه از عشق نه از لطافت نه برای بازی کودکان و نه برای قدرت بزرگان بلکه فقط برای بازی کردن نقش خودم در زندگی شبها خواب فردا را می بینم! زیبا ترین لحظه ها خنده دار ترین قسمت های متن نویسنده زندگی است وقتی داشتم بعضی از قسمت هاشو می خوندم دیدم چقدر با تفکر این داستان ها نوشته شده به همان اندازه که گریه می کنیم می خندیم و به اندازه خاطرات خوش خاطرات بد داریم! بیائید بازیگرانی از حقیقت باشیم در این داستان! و غیر از نقش خودمون نقش هیچ نسیم ندیده ای رو بازی نکنیم!

نویسنده : بهزاد منفرد

نظرات 2 + ارسال نظر
همون ! جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ

چه جالب !

چطور می تونی انقدر زندگی رو دوست داشته باشی ؟!!

کاش می دونستم چطور تو زندگی به این جا رسیدی که زندگی رو دوست داشته باشی اونم تا این حد !

از نظر من زندگی در کل چیز هجو و مزخرفیه البته چیزای جالبی هم هست مث هنر مث طبیعت اما در کل حتی اینا هم نمی تونن ذره ای از پوچی و فانی بودن این زندگی کم کنن !

خوبه خیلی خوبه !

من هر شب که می خوابم خدا خدا می کنم که شب آخرم باشه !! اون وقت تو ..

خوبه ادامه بده !

راستی اون متن پایینی خدا تاریک است !

می دونی ازش متنفرم ! متنفر ! یه دروغگوی بزرگه !

نه یکی که نمی دونه ادعای دونستنش می شه ! یه وجود ظالم یه ...

چه می دونم ارزش توصیف هم نداره !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

با خوندنه نظرات دارم میفهمم تو با دخترا اینکارو میکنی!
عجب!
عجب!
عجب!
این همون که قبل من نظر داده چقدر دلش پر بوده!!!!!!!!
پس دیگه برات عادی شده
ما تازه کاریم ببخشید
ما هم یاد میگیریم رسم نامردی رو.به زودی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد