::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

همیشه خدا تاریک است

 

انسانها به دنبال خدا هستند ولی خدا کیست؟ من نیستم پس حتما شما هم نیستی چون انسانیم به دنبال چیزی می گردیم که بودنش بر نبودنش دلالت داره ! یه وقتائی به خودم می گم به نام خداوندی مهربانی که شیطان را آفرید تا آدم و حوا را بفریبد تا من و شما زیبائی این دنیا را ببینیم .

فلسفه های مختلفی در این دنیا دیدم و هر بار از خنده به گریه کوچ کردم بارها در نمایشنامه های طنز خوانده بودم زندگی را می توات مانند کاریکاتور ها کشید! ولی صاحب کاریکاتور از به تصویر کشیدنش برای مضحکه شدن در میان مردم مسلما خنده را انتخاب نمی کند بازی گردان زندگی در بشریت به قول عده ای که روشنفکر نام دارند. خدا نام دارد!

حاشیه را در کنار جوب آب به فاضلاب می سپارم و حرف دل زباله ها را روی اسفالت می نویسم

زباله ها جلوی درب منزل ما بخودشون عطر می زنند، بعضی ها از بوی زباله ها لذت می برند اما بعضی دیگر منتظرن ساعات 10 شب بشه ! گربه های خیابانی نگران نباشید غذای امشب عطر خیابان دارد

بهزاد منفرد

نظرات 9 + ارسال نظر
بیتا سالک پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام بهزاد عزیز
مدت زیادی میشه که ازت بی خبر بودم.
خوب این جور که از نوشته ات پیداست، معلوم میشه که حالت خوبه.
؛؛همیشه خدا تاریک است؛؛
من یک جور دیگه می بینم. خدا روشنه و در روشنایی است.
ما هم روشنیم. نوریم. فقط اومدیم در تاریکی ها.
دلیلش هم اینه که نور در تاریکی خودش رو نشون میده و آشکار میشه.
بعبارتی برای شناخت نور، باید تاریکی رو شناخت.
و برای شناخت هستی و خدا، بایستی نیستی را شناخت.
وقتی تاریکی و نستی رو شناختیم. اون موقع در می یابیم که خدا چیه.

بیتا سالک پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ق.ظ

در رابطه با آدم و حوا هم تفسیر قشنگی داشتی.
شیطان رو که نه، وجود خارجی نداره برام.
اما دم آدم و حوا گرم. که با انتخابشون باعث شدند بقول شما زیبایی های این دنیا رو ببینیم.....و دیگه این که تا من هم خودم واسه خودم در این دنیا تصمیم بگیرم و انتخاب کنم.

بیتا سالک پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ق.ظ

یکی از شعرهام و برات می فرستم.
امید که برات جالب باشه.

بیتا سالک پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ق.ظ

روز مادر مبارک


چه خوش آموخت او مــهـر و مـحبـت

از اینرو کرد نامش دیار سبز جنت

بـشد همـبـازی فـکر و خـیالـم

بزرگ بانوی صبر و عشق و رحمت

طلب نی داشت زین دنیای خاکی

که خود بود گوهر صدق و حمایت

بــدش تــنـهـا رفـــیق خــانـه ی دل

چـه دانــا هــــمرهـی وقـت رفـــاقت

نبـودم تـرس از شـام سیاهی

فـروزان مشعلی در حین وحشت

نخواست تنها بمانم وقت تنگی

چه بی تا همدمی هنگام غربت

چه خون بارید از درد فراقم

نشد آگه دل من وزآن بگشوده همت

به دل خشنود بود از بودن من

به هنگام سحر، راز و نیازش شکر نعمت

بتو گویم از عمق وجودم

مبارک روز مادر، حور عفت

بیتا سالک پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ق.ظ

تا دیدار بعد دوست خوبم.

ب_ه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.bahman2008.blogfa.com

اگه دوستم نداری .... پس .... با نیم نگاهات دلم رو نبر

چرا؟

هستی من یه قلبه اینم برای این همه غصه کمه باورم کن خسته ام

من میگم خدا:

دل شکسته رو نمیشه درمون کرد ... اشک چکیده رو نمیشه پنهون کرد



نمی تونم از بغض گلوم بگم که سر عاشقی نداره

آه ..... ای خدای بزرگ بار دگر کمکم کن

تو ستاره ای غریبی ای شکوه باور من

شب عاشقی بسیار امد که منو تو رو از هم جدا کرد نازنینم

نگو دیر نیست برای گفتن آهسته تلسم دلم شکست که دلم به دلت گره خورد نازنینم

این همه تلاش من ... آه من ... عشق من ...باز بی اثره

زین همه سوز نهان من بی خبری توست که دل اسیر نگاهت شد

ب_ه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.bahman2008.blogfa.com

من از طریق دوست اومدم


والا من ...........................نمیشناختم




بای
دوست داشتی بیایی بیا

بیتا سالک یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ

فردا مال ماست.....با هم باشیم


دوستان عزیزم درود و سلام بر شما

شنیده اید که می گویند:

دولت و حکومت در هر مملکتی، نشانگر لیاقت ملت آن کشور است؟

ایرانی از بهترین هاست و لیاقت بهترین ها را دارد.

ما بهترین هستیم و لیاقت بهترین ها را داریم.

برای آگاهی بیشتر و شناخت، تا بدانیم چه کسانی هستند؟؟!!!

که قصد حاکمیت بر ایران عزیزمان را دارند، از شما تقاضا می کنم به وبلاگ:

http://election10.blogfa.com/8703.aspx

اخبار و تحلیل وقایع انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم

مراجعه نمایید و مطالب آنرا بخوانید و تبادل نظر کنید.

دوستان وقتشه که ما خودمان سرنوشت ایران را در دست بگیریم

نه این که دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

فردا مال ماست.....با هم باشیم

یک بار دیگر طعم خوب متحد بودن، یکی بودن و اتحاد را تجربه کنیم.

با عشق به پیش برویم با ایمان به این که خدا با ماست

و هر آنچه که می خواهیم داریم. حکمت و قدرت الهی درون ماست.

ایرانی با هر مرام و مسلک و مذهبی که هستیم، یکی شویم.

به هم احترام بگذاریم و همدیگر را دوست بداریم.

خدا را در وجود خودمان و دیگران ببینیم و خطاهایمان و نقصان را ببخشیم.

این سخن گرانقدر را در هر جایگاهی که داریم، پیروی کنیم که:

سخن‌گفتن با مردم

امام باقر (علیه‌ السلام):

نیکوترین چیزی که دوست دارید به شما گفته شود به مردم بگویید.بحار الأنوار، ج 68، ص 152

نگین پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ

1shabi majnun namazash ra shekast,
bi vozu dar kucheye leyla neshast/
eshgh an shab maste mastash karde bud,
faregh az jame alastash karde bud..!/
goft ya rab az che kharam kardei,
bar salibe eshgh daram kardei../
khasteam zin eshgh del khunam nakon ,
man ke majnunam,to majnunam nakon../
marde in baziche digar nistam..,
in to 0 leylaye to...man nistam!!/
goft ey divane leylayat manam..,
dar ragat penhan0 peydayat manam../
salha ba jore leyla sakhti..,
man kenarat budam0 nashnakhti..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد