::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

عشق من ....

خوب نباید عاشقانه چیزی نوشت از یار به قول هوشنگ ابتهاج بر من حرام باد زین پس شراب چشمان یار. وقتی نیازمندان از من کمک می خواهند.

تا حالا اینجا از کسی که دوسش داشتم چیزی ننوشته بودم خوب یادم یجا یک جمله قشنگی دیدم که نوشته بود عاشق رو باید از خودت برونی .. نمی خوام بگم هدفم اینه اما راه حال اینکه عشقت برات بمونه متاسفانه همینه . دنیای عجیبه ضاهری فریبنده داره اما اگر کمی فکر کنیم می بینیم جز یار تو یار کسی یار تو نیست چون کار گذشت جز در انکار تو نیست این نامه اولین نامه عاشقانه من غیر از خدا به شخص ... شخصی که آلان رو تخت نرمش خوابیده و داره به فرداش فکر می کنه .

سلام.

سلام به چشمان عاشقت که هر بار دیدینش نشانی از اولین روزم بود . اولین روز عشق نامی آشنا برای من گرچه تجربه اش برایم سخت بود مردی که نتواند عاشق باشد می میرد . و من هنوز زنده ام دلیلش این است که عاشق چشمان زیبای تو هستم عاشق زندگی پاک و صادقانه ات هستم خنده ای از سر تبسم برایت هدیه می کنم نگاهی جذاب را به سویت میاورم بخند خنده برایت مهمانی گل هاست زمانی که می بینم جز بوسیدن من چیزی نمی خواهی مرا بر این باور می آوری که روز های زندگیم بیش از بیش رنگارنگ تر خواهد شد . وقتی مینشینی و چشمانم را برای آرزو ورق می زنی بدان روز فکر کن که فردی را که اتنخاب کردی برای عاشق شدن لیاقتت را بیش از آن چیزی که فکر کنی دارد . دوستت دارم کلمه بی محتوا و بی معنی است برای همین از این کلمه برای عشقم نسبت به تو استفاده نمی کنم تنها چیزی که برایم مهم است دیدن چشم های قشنگت زیر باران است . دختر رویای زندگی من مرا از یاد مبر چون من از یاد تو برای خود زندگی ساختم از صدای پرتفاوتت نسبت به دیگران بذر عشق را در دل خو نهادم من را از یاد مبر درست است با خود بیگانه ام اما در آینده بیگانگان نمی توانند مرا و تورا از تو و من جدا کنند.

تا زنده ام می پرستم آنکس که مرا پرستد.

بهزاد منفرد

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://dey.blogsky.com

خیلی عالی بود .

parimah جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ

eeee!!!?

نگین چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ

زنده ام میپستم آنکس را که مرا نمیپرستد...چون کالبدش پرستیدنیست.....ایمان درام که او از جنس پرواز است به امید پرواز بت اووو زنده میمانم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد