::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::
::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

::یک فنجان چای (بهزاد منفرد)::

عشق چیست؟

از معلم دینی پرسیدند عشق چیست؟ گفت: حرام است 
از معلم هندسه پرسیدند عشق چیست؟ گفت:نقطه ای که حول محور نقطة قلب جوان میگردد
از معلم تاریخ پرسیدند عشق چیست؟گفت:سقوط سلسله ی قلب جوان
استlove از معلم زبان پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت:همپای
از معلم ادبیات پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت:محبت الهیات است
از معلم علوم پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت:عشق تنها عنصری است که بدون اکسیژن میسوزد
از معلم ریاضی پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت:عشق تنها عددی است که هرگز تنها نیست
از معلم فیزیک پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت:تنها آدم ربایی است که قلب جوان را به سوی خود میکشد
از معلم انشا پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت:تنها موضوعی است که می توان توصیفش کرد
از معلم ورزش پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: تنها توپی است که هرگز اوت نمی شود
از معلم زبان فارسی پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت:عشق تنها کلمه ای است که ماضی و مضارع ندارد
از معلم زیست پرسیدند عشق چیست؟ گفت:عشق تنها میکروبی است که از راه چشم وارد میشود
از معلم شیمی پرسیدند عشق چیست؟؟گفت عشق تنها اسیدی است که درون قلب اثر می گذارد
واقعا عشق  چیست....؟

مطلبی دیگر در باره تعریف عشق :

عشق چیست؟

شاگردی از استادش پرسید: عشق چیست؟
 استاد در جوابش گفت: به گندم زار برو و پر خوشه ترین شاخه را بیاور. اما در هنگام عبور از گندم زار  به یاد داشته که نمی توانی به عقب برگردی تا خوشه ای بچینی!
 شاگرد به گندم زار رفت و پس از مدتی طولانی برگشت.
 استاد پرسید: چه آوردی؟
 و شاگرد با حسرت جواب داد: هیچ! هر چه جلو می رفتم، خوشه های پرپشت تر می دیدم و به امید پیدا کردن پرپشت ترین، تا انتهای گندم زار رفتم.
استاد پاسخ داد: عشق یعنی همین
شاگرد پرسید؟ پس ازدواج چیست؟
استاد گفت: این بار به جنگل برو و بلندترین درخت را بیاور و به یاد داشته باش که باز هم نمی توانی به عقب برگردی.
شاگرد رفت و پس از مدت کوتاهی با درختی برگشت.
استاد پرسید؛ آیا به راستی این بلندترین درخت است؟
شاگرد پاسخ داد: اولین درخت بلندی که دیدم انتخاب کردم ترسیدم بلندتر از آن پیدا نکنم و دست خالی برگردم.
استاد پاسخ داد: ازدواج یعنی همین


همین امروز برای عشق خود گل بفرستید فروشگاه اینترنتی ارسال گل و هدیه 

نظرات 87 + ارسال نظر
دختر پاییز شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ق.ظ http://2khtarpayeezi.blogfa.com

با تعریف معلم ریاضی کاملا مخالفم.عشق کاملا تنهایی می یاره.........

مصطفی شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ق.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

سلام بهزاد جان
خیلی خوشحالم که میبینم دوباره مینویسین

مسلم دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام
بابا خیلی خفن هستی
دمت گرم متنت خیلی قشنگه
وبلاگت هم قشنگه

arman سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ق.ظ

halaj ra porsidan eshgh chist? goft emroz bini va farda va pas farda.AN ROZ BEKOSHTANDASH fardayash besokhtand va sevom rozash bar bad dadandash. in eshgh yani

ممدئ پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ

به نظر من بهترین عشق عشقیه که معشوقانش عاشق عشقشون باشن

یه ادم سردرگم پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ق.ظ

فکر نمی کنید عشق خودخواهی ادمه؟
و چون ادما دوست دارن مورد توجه باشن یا این که یکی رو داشته باشن که بش فکر کنن عاشق می شن؟

عطیه جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ http://asheghanetanah20.mihanblog.com

عشق یعنی دل تپیدن بهر دوست
عشق یعنی جان من قربان اوست...

وب خوبی داری ادامه بده...

هانیه پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.jerboa.blogsky.com

فوق العاده جالب بود حتما سری هم به وب من بزنین

قلم رنگی یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.ghalamerangi.blogfa.com

بیا تعریف منو از عشق ببین تعریفت جالب بود....

سیاوش دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

در عشق چرا های بی پاسخ زیادی هست..به نظر من عشق هیچ کس رو باور نکنید .به کسی وابسته نشید .من تجربه دارم .در اون دوست داشتنی که شما اسمش رو عشق گذاشتید جز دل شکستگی چیزی در پی ندارد. عشق فقط یه کابوس است

سپیده پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ

بهزاد جون خیلی قشنگ بود.

فاطیما دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

از نظر من عشق قشنگ ترین حادثه ی زندگیه.

♥تنها♥ چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ http://hasrat-talk.loxblog.com/

سلام داداش منو بااسم حسرت تلخ لینک کن اگه دوس داری

sh شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

عالی بود لذت بردم

ayda دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ http://lovelygirladmh.mihanblog.com

عشق آن نیست که یک دل به 100 یار دهی
عشق آن است که 100 دل به یک یار دهی
عشق اینه
موفق باشی

maha چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ

برای شادی روح مرحومه خانم دباقری نیا الفاتحه مع الصلوات .........نوشته هاخیلی زیبابود ممنون

کیمیا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ http://donyayekhanandeha.loxblog.com

وبلاگت قشنگه اگه مایل بودی منو بانام اخبار خواننده ها لینک کن و خبر بده با چه اسمی لینکت کنم

نفس پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ

واقعا با معلم شیمی موافقم / وب خوبی داری

الهام سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ http://13891104.blogfa.com

عشق بلایست که خداکنه سر هیچکی نیاد عشقی دردیست که من میدونستم درمون نداره اما گرفتارش شدن عشق از ترک کردن یک معتاد کریستالی هم زجر اورتره نمیدونی چرا بعضی میدونی چقدر بده اما بزم مثل من گرفتار میشن

خضری شهر عشق پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ http://khezriiii.blogfa.com/

✖═════♥═════✖✖═════♥═════✖
✖═════♥═════✖✖═════♥═════✖
میگفـتند:سختی ها نمـک زندگــــــی است!!
امّا چرا کسـی نفهمـید !
"نمــــــک"
بـرای مـن که خاطـراتـم زخـمی است
شـور نیسـت...
مــزه "درد" مــیدهـد...!!...
✖═════♥═════✖✖═════♥═════✖
✖═════♥═════✖✖═════♥═════✖

malake hassani دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ http://maleka.hassani@facebook.com

eshgh gashangtarin etefageye ke barat miofte

f جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ

::

آرزو شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

عالی بود،،،،،، آفرین به کسی که این مطالب رو بیان کرده

مهتاب پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ق.ظ

معلم انشا گفت تنها موضوعیه که میشه توصیفش کرد.....
اما به نظر من تنها موضوعیه که نمیشه توصیفش کرد

میترا پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:19 ب.ظ

سلامممممممممممممممممم
بنظرم عشق قشنگه ولی ماکه شکست خوردیم وحاضرم نیستم یه بار دیگه اونو تجربه کنم تاوقتی که
دوباره حالم بهتر بشه 6سال درد عشق کم نیست
واسش دعا کنید باعشقش خوش باشه کنم
مارو که رنجوند
***خدایا ....
التماست میکنم همه دنیایت ارزانی دیگران !
ولی انکه دنیای من است مال دیگری نباشد!
همین ........ ***

هیما دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:55 ب.ظ

عشق چیست؟
عالی

م.ا پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ http://13801390

به نظر من عشق تنها در قلب نیست بلکه در وجود هم هست.به من سر بزن

تخثتا دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:06 ب.ظ

سیکم آناسی قهبه

نفس چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:38 ب.ظ

زیبابود

یه آدم تنها پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ب.ظ

عشق یعنی حالت خوب باشه







عشق یعنی هرگز نگی متاسفم

aysan شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:43 ب.ظ

عشق ازدوست داشتن زیاد وعادت کردن به اون فرد که دوستش داریم میاد





ومن بانظر معلم های تاریخ وشیمی وورزش موافقم

اناهیتا شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ب.ظ

عشق بزرگترین دروغ دنیا

فرزاد جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام داداش گلم وبت خوب نیست عالی هستش خیلی خیلی جالبه امید وارم هر جای دنیا هستی موفق و شاد باشی:)))

شقایق شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:23 ب.ظ

منم یه شکست خوردم بعد از ۴ سال و کلی. ادا و شل کن سفت کن، گفت که عروسی کرده. خلاصه خیلی نامردن

من دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:59 ب.ظ

دختری نبودم که بخوام عاشقی کسی بشم به نظرم مسخره بود .. اینکه بخوای به یه پسر بگی دوسش داری بی ارزشت میکنه ... دوستی دلیلی بر این نیس که عاشقش بشی ... اما نشد ... اومدو صدای قلبو شنیدم ... اول فک میکردم توی قلبمه اما حالا فهمیدم خود قلبمه .... دوست دارم عشقم

sam جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:40 ق.ظ

خیلی عشقولی بوووووووود
ولی ما عمرا جرات نداریم از معلمامون همچین سوالی بپرسیم.
پس همش چاخانه:مسخره

نسرین جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ب.ظ

عشق یعنی چی خدایا دوست دارم

ali چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ق.ظ http://nouri2013yahoo.com

ازنظرمن عشق خیلی دوست داشتنی هست!!!!
اما ممکنه هرچیزی که داشتی رواز دست بدی!!!!

مریم یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:26 ب.ظ

عشق کسی که حاضره جونشو برات بده عزیزم

باران سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:09 ب.ظ http://shahzadeh13.blogfa.com

عشق ینی کسیو دوست داشته یاشی و وقتی ببینی که داره ازدواج میکنه ، خورد بشیو و زندگیشو بهم نزنی ....

اااااااا دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ق.ظ

عشق یک طرفه یعنی توبرای اون زندگی کنی واون برای یکی دیگه...

مریم سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:19 ق.ظ

ایول بابا دست مریزاد

الیکا جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:06 ق.ظ http://dosti1.mihanblog.com

عشق بهترین حس زندگیه مخصوصا وقتی دو طرفه باشه .
اما وای به روزی که آخر عاقبتش بشه مثه من که باید تا آخر عمر پای عشقم بسوزم ......

سمی دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:54 ق.ظ

واقعا عشق چیه؟؟؟
نمیفهمم.....
از نظر من عشق واقعی فقط خداست.....
بقیه چیزا یا دوست داشتنه یا آدته یا هوس.....
هرکی یه تعبیری از عشق خودش داره....
منم تعبیرم از عشقی که در حقم نامردی کرد دارم....
اما یه لحظه فک کن اگه واقعا عاشقش بودم تا الان باید می مردم پس چرا زنده ام؟؟؟
واقعا عشق یعنی چی؟؟؟

فریبا چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام متن خیلی زیبا بوددلم حال اومد(ما هم با عشق بهم رسیدیم ثمره عشقمون یه دختر ناز- او 1سال ونیم نشد عشقشو رها کرد به دنبال هوس رفت با فرد دیگری من ماندم تنها با دخترم خون دل خوردم بزرگش کردم الان 11سالشه از همون موقع نتونستم به هیچ کس دل ببندم یا عشقی داشته باشم افسوس )

saeid چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام متن خوبی بود ' ولی واقعا عشق چیه ? کی میدونه? برای نفرت یا بدی یه تریفی هست ' یه علتی داره ' ولی عشق تعریفی نداره ' بعضیا میگن همینش متفاوتش میکنه ' ولی به نظر من عشق چیزیه که میخواییم باهاش جاهای خالیه زندگیمونو پر کنیم ' البته در مورد عشق به جنس مخالف

hamid دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ق.ظ

س.ماهشت سال شدب عشق نرسیدیم.دیگه نمی خوام عاشق بشم

نینا یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ب.ظ

منم عاشقم

آذر شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ

به نظر من عشق فقط باید یکی باشه اگه اون یکی جا خالی نده

ابوالفضل یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.abolfazlarefi8@gmail.com

من با سعید موافقم... قشنگ بود
ولى واقعا عشق چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد